torsdag 4. februar 2010

Somebody told me

Jeg beklager så mye for at jeg er så sløv med å oppdatere bloggen min. Det er dels fordi elektrisitet og intenettsystemet her ikke er helt som man skulle ønske, dels fordi jeg føler at tingene ikke er så ”rare” lenger og ikke vet hva jeg kan skrive om og dels fordi jeg rett og slett heller har foretrukket å gjøre andre ting.

Følgende kommer heller en kort oppsummering av hendelsene så langt, noen av dem kommer jeg også til å skrive mer om i senere innlegg.

- Min 17års-dag i Dominikanske Republikk
- Wanda, doktoren som har bodd sammen med oss – og som jeg regner som familie like godt som de andre – har flyttet tilbake til Santo Domingo og mannen sin. Hun kom på etterlengtet besøk 31. desember for å feire min lillesøsters 10årsdag.
- Eksamener --> juleferie
- Piera, min italienske venninne som bor i samme by, 17år
- Den dominikanske julen (Luisa, 17år på julaften)
- Nyttårsaften, MeryAnny 10år.
- Haiti-katastrofen
- La patronale de Ocoa
- Lillebror Dawrin, 16år.
- Ny doktor har flyttet inn, Milli, veldig trivelig dame.
- Disnaylin og Daniela, noen av de personene som har betydd mest for meg her, har endelig fått papirene sine godkjent og nå reist til Spania for å bo sammen med moren sin som har bodd der i 2 år allerede. De er savnet.
- Skolestart

1 kommentar:

  1. Godt å høre fra deg igjen! :) Ser allerede fram til nye innlegg om mer oppdatering!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å lese mine små notater! Veldig hyggelig om du også legger igjen spor etter deg her!