torsdag 4. februar 2010

Woke up this morning

Jeg hadde ikke lyst til at 17års-dagen min (27.november) i Den Dominikanske Republikk skulle gå stille forbi, slik det er vanlig å feire bursdager her… Derfor sørget jeg selv for at jeg skulle få en fin liten bursdagsfest.

Dagen startet som vanlig, jeg er den første som forlater huset for å dra på skolen, mens resten av huset sover. Jeg ble heller overrasket når jeg ble møtt i porten på skolen med roping og klemmer fra klassekameratene mine. De sang bursdagssang til meg, og jeg fullførte etterpå med å synge den på norsk etter press fra alle sammen.

Vi fikk fri 2 timer tidligere og hele klassen, inkludert lærer, dro inn til parken – der læreren min kjøpte meg bursdagskake + lys og de sang, spilte spill og koset oss.

Senere, når jeg kom hjem åpnet jeg gaver fra familien hjemme…




…for så å bake meg selv en ordentlig norsk, bursdagskake.



På kvelden ble det storfest med dans og musikk. Veldig koselig. Tok ikke kveld før 05.30, fint at det var en fredagskveld…



Jana, mi amor; te quiero muchisisisisisismo!



Estamos bailando SALSA



...y comida...



La gente...

Min første bursdagsfeiring med JULETRE og VARME i november!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å lese mine små notater! Veldig hyggelig om du også legger igjen spor etter deg her!